A A A K K K
для людей із порушенням зору
Пришибська громада
Полтавська область, Кременчуцький район

Заходи, передбачені для здійснення моніторингу наслідків виконання документа державного планування “Генеральний план сіл Кобелячок та Малики Пришибської сільської ради Кременчуцького району Полтавської області”

Дата: 19.07.2022 12:38
Кількість переглядів: 323

Заходи, передбачені для здійснення моніторингу наслідків виконання документа державного планування “Генеральний план сіл Кобелячок та Малики Пришибської сільської ради Кременчуцького району Полтавської області

Оцінка фактичного впливу здійснюється на підставі та з урахуванням результатів моніторингу стану навколишнього природного середовища щодо реалізації пропозицій Генерального плану сіл Кобелячок та Малики  Пришибської сільської ради Кременчуцького району Полтавської області у тому числі щодо господарської діяльності.

Моніторинг впливу на довкілля є обов’язковою умовою при здійсненні планованої діяльності.

 

  1. Для органу місцевого самоврядування.

Проведення моніторингу (система постійного спостереження) виконання пропозицій Генерального плану населеного пункту включатиме накопичення інформації:

  • щодо зміни показників чисельності населеного пункту;

  • щодо обсягів житлового будівництва при досягненні показників житлової забезпеченості;

  • щодо забудови територій громадського призначення та забезпеченості населення  закладами і установами громадського призначення;

  • щодо розвитку інженерної та транспортної інфраструктури із будівництвом централізованого водопостачання, централізованого каналізування, очисних споруд поверхневих стоків та господарсько-побутової каналізації, реконструкції дорожнього покриття при дотриманні параметрів поперечного профілю вулично-дорожньої мережі;

  • щодо забезпеченості населення територіями рекреаційного призначення із дотриманням нормативного показника озеленення населеного пункту;

  • щодо дотримання пропозицій Генерального плану по розвитку виробничих, виробничо-складських об’єктів, сільськогосподарських підприємств у тому числі щодо їх перепрофілювання;

  • щодо дотримання параметрів містобудівних обмежень при забудові території (ПЗС, СЗЗ, зон санітарної охорони об’єктів водозабору);

  • щодо стану здоров’я населення населеного пункту тощо, що дозволить виявити недоліки і порушення, які негативно впливають на комфортність проживання населення, обґрунтувати і визначити заходи по їх усуненню.

При моніторингу необхідно здійснювати контроль щодо виконання заходів реалізації пропозицій Генерального плану щодо:

  • охорони атмосферного повітря;

  • охорони водного басейну;

  • охорони ґрунтів;

  • охорони об’єктів культурної спадщини;

  • впливу фізичних факторів на навколишнє середовище (шум та електромагнітне випромінювання);

  • дотримання ландшафтно-планувальних заходів.

Моніторинг виконання пропозицій Генерального плану можливо здійснювати за показниками у тому числі, що приведені нормативними документами,  а саме:

  • площа територій зелених насаджень спеціального призначення (га);

  • відсоток (%) площі озелененої території загального користування (га) від площі території населеного пункту (га);

  • ступінь дотримання нормативного показника озеленення на одну особу (м²/чол.)

  • розроблення проектів землеустрою щодо встановлення меж і території водного фонду із винесення їх в натуру (шт.);

  • кількість виробничих, виробничо-складських об’єктів, сільськогосподарських підприємств щодо забезпечені документацією із встановлення СЗЗ та ступінь їх реалізації (шт./шт.);

  • ступінь забезпечення централізованим водопостачанням із влаштуванням лічильників (садибна – забудова – % від загальної кількості будинків; багатоквартирна забудова  - % від загальної кількості будинків, громадська забудова – за списком наявності громадських будівель);

  • ступінь забезпечення централізованою каналізацією (садибна – забудова – % від загальної кількості будинків; багатоквартирна забудова  - % від загальної кількості будинків, громадська забудова – за списком наявності громадських будівель);;

  • обсяг водоспоживання, м³/рік;

  • обсяг стічних вод господарсько-побутової каналізації, м³/рік;

  • обсяг утворення побутових відходів, тон/рік;

  • обсяг відсортованих побутових відходів, % тон/рік від загального обсягу відходів;

  • розвиток мереж та споруд централізованого водопостачання, км/рік; споруди/рік;

  • розвиток мереж та споруд централізованого водовідведення, км/рік; споруди/рік;

  • забезпечення спорудами системи дощової каналізації, споруди/рік;

  • забезпеченість централізованого вивезення побутових відходів (кількість осіб згідно договорів/загальна кількість населення селища)

  • розвиток вулично-дорожньої мережі (реконструкція дорожнього покриття – км/рік);

  • обсяг території щодо якої реалізовані заходи з інженерного захисту території, га/рік;

  • кількість випадків захворюваності дитячого та дорослого населення на хвороби органів дихання, кількість випадків/рік.

Керуючись принципами місцевого самоврядування зобов’язати всіх суб’єктів господарювання в межах населеного пункту надавати інформацію для моніторингу виконання заходів реалізації пропозицій Генерального плану щодо:

  • охорони атмосферного повітря (обсяги викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря від стаціонарних і пересувних джерел, тон/рік; кількість проб стану атмосферного повітря середньодобових та максимальних разових концентрацій забруднюючих речовин у повітрі з перевищенням  відповідних ГДК, % від загальної кількості проб/день, проб/місяць, проб/рік);

  • охорони водного басейну (кількість проб якості питної води з централізованих джерел водопостачання, що не відповідають санітарним нормам, % від загальної кількості проб/день, проб/місяць, проб/день);

  • охорони ґрунтів (за хімічним та бактеріологічними показниками).

Здійснення моніторингу впливів на довкілля щодо реалізації пропозицій документу державного планування, у тому числі на здоров’я населення, за запропонованими показниками із введенням щорічної звітності, дасть можливість своєчасно виявляти порушення і недоліки, відхилення від нормативних показників та своєчасно опрацьовувати заходи та терміни по їх усуненню, складати звіти та інформувати мешканців селища про стан реалізації містобудівної документації.

 

  1. Для юридичних і фізичних осіб, що здійснюють свою діяльність на території населеного пункту

  • проведення щорічного контролю якості повітря, об’єктів що здійснюють викиди,  на межі санітарно - захисної зони та найближчої житлової забудови (згідно нормативних показників);

  • проведення щорічного моніторингу якості використовуваної води та стічних вод, обстеження водозабірних споруд (згідно нормативних показників);

  • контроль за дотриманням допустимих рівнів і тривалості дії шуму (згідно нормативних показників).

 

 

 

Виконавчий комітет Пришибської сільської ради


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь